سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وصیت نامه شهید علی رضائی علمدارمحلی

 الهی هر کس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند
 دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

 هر کس که مرا طلب کند مرا خواهد یافت و هر کس مرا بیابد خواهد شناخت و هر کس که مرا بشناسد با من دوست می شود ، و دوستان من عاشقم خواهند شد و هر کس عاشقم شود من هم عاشقش می شوم و هر کس که من عاشقش شوم او را به شهادت موفق خواهم کرد و هر کس من او را بکشم دیه او بر من است و هر کس دیه او بر من باشد خود دیه او هستم .
 ( حدیث قدسی )

 الحمدلله رب العالمین ، حمد وستایش بر آن خدائیست که مرا در این دوران حساس و پاک آفریده ، شکر می گویم او را که ما را در انقلاب و جنگ در راه اسلام و آرمان مقدس توحید شرکت داده و شکر می گویم او را که مرا پیرو پیامبر خاتم و شیفته ائمه اطهار و نائیان علم فلسفه در غیبت کبری امام زمان (عج) مخصوصا نائب بر حقش رهبر ما امام خمینی (ره ) قرار داده تا در ظل او ، توجه او که او نیز مبداء وحی و ملت دارد و با رهبری های عامیانه اش در راه خدا بجنگم و افتخار جندالله را نائل آیم .
 خدایا ؛ مرا به این عقیده زنده بدار و بر همین عقیده بمیران . خدایا مرگم را مرگ سرخ با عزت و شرف قرار بده با درود و سلام بی پایان بر شهیدان صدر اسلام و معلولین و مجروهین تا کنون که با خونشان نهال انقلاب را آبیاری نمودند و در جنگ نور علیه ظلمت جنگیدند و عضوی از بدنشان را از دست دادند .
 امت حزب الله و شهید پرور همیشه در صحنه ، نصیحت عاجزانه به شما دارم اینست که هیچ موقع امام جمعه محترم و محبوبمان را تنها نگذارید و در نماز جمعه شرکت کنید که این کوردلان پست فطرت از نماز جمعه می ترسند . در ضمن نمازم و اگر مجلسی گرفتید امام جمعه محترم بخواند .
 درود و رحمت بی پایان بر شما پدر گرامیم ، که توانسته اید مرا به این سن برسانید و به راه مستقیم هدایت کنید تا بتوانم در راه انقلاب و میهن عزیزمان و در راه عزت و شرف در مقابل بعثیان متجاوز بجنگم .
 شما پدرومادر گرامیم ، می دانم برایم خیلی زحمت کشیده اید و من نتوانسته ام آن حق فرزندی را اداء کنم و شما باید این فرزند حقیر را ببخشید .
 و شما ای پدر گرامی و عموی عزیزم و بستگانم ، می دانم خم به ابرو نخواهید آورد و پیشاپیش تشیع جنازه ام حرکت خواهید کرد .
 و شما ای مادر گرامیم ، هیچ وقت ناراحت نباش و گریه و زاری نکن چون مرگی که در راه عزت و شرف باشد گریه ندارد فقط بگو خدایا این قربانی ناقابل را از من قبول بفرما .
 و شما ای خواهرانم ، هیچ موقع بر سرو سینه نزنید و همچو کوه استوار و مقاوم و زینب وار حرکت کنید .
 و تو ای برادرام ، یک نصیحت دارم ؛ فقط درست را ادامه بده و در بسیج و جلسات شهیدان شرکت کن دیگر چیزی ندارم جز دیدار شما خانواده که انتظار ندارم .
 دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم ... روشنی بخشم به جمعی و خودم تنها بسوزم
 تاریخ شهادت 64 محل شهادت : شنویه منطقه عملیاتی قادر ( لولان صد کیلومتری خاک عراق )
 تاریخ تولد : 1344 محل تولد : شهرستان بهشهر- خلیل شهر -  علمدارمحله